



Rendelés menete: A beérkezett rendeléseket általában 2 munkanapon belül kézbesíti ki Önnek futárcégünk. Kérjük, adja meg a szállítási és számlázási adatokat, és válassza ki a fizetés módját. Csomagpontba is kérheti a kiszállítást. A beérkező megrendelésről email-ben megerősítést küldünk. Értesítjük, ha kipostáztuk a csomagot, és jelezzük Önnek a kiszállítás napját. A futár email + sms értesítést küld a kiszállítás reggelén.

Bevásárlókosár
Áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák» Szállítási költségek
Rendelt mennyiség | Szállítás díja* |
1-2 doboz | |
3-4 doboz | |
5 doboztól |
* Postai címre és csomagpontra a szállítási költségek megegyeznek!
A kiszállítást a GLS futárcég végzi munkanapokon 8-17 óra között. A futárcég email + sms üzenetet küld a kézbesítés reggelén a kiszállítás várható időpontjáról egy 3 órás intervallumban (pl. 8 – 11 óra között). A kiszállítás idősávját mi nem tudjuk előre meghatározni, ez a futár hatásköre. Ha Ön csak korlátozott időben elérhető, javasoljuk, válassza inkább a csomagpontra történő kiszállítást. Az utánvét összegét a futárnál bankkártyával is kifizetheti. (Amennyiben kéri, hogy a futár hívja is fel a kézbesítést megelőző 1 órán belül, kérjük, jelezze ezt a megjegyzés rovatban: "hívást is kérnék".)
» Átvétel GLS csomagponton: Személyesen is átveheti csomagját az Önhöz legközelebb eső csomagponton (több, mint 1000 GLS csomagpont 400 településen). Kérjük, ez esetben jelölje be a személyes átvétel opciót a lap alján, és válassza ki a kívánt csomagpontot. A csomag boltba érkezéséről értesíti Önt a futárcég (email + sms). A termékek átvételére 5 bolti nyitvatartási nap áll rendelkezésére.
Megrendelés
» Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek, Adatvédelmi nyilatkozat

Cégjegyzékszám:13-09-204351
Adószám: 27340660-2-13
Bankszámlaszám: 10700440-71954772-51100005 (CIB Bank)
Tel: 06-30-329-8929

Rendelés: A megrendelés elküldését követően ön automatikus visszaigazolást kap a megadott e-mail címre. Előfordulhat, hogy a regisztrációkor hibásan begépelt e-mail cím, vagy az Ön "spam" beállításai miatt nem érkezik meg az igazolás. A vásárló által rosszul megadott e-mail cím vagy a levelező fiókjában beállított "spam" szűrő működése okán elmaradó e-mail visszaigazolásért felelősséget nem tudunk vállalni!
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül. A megrendelés elfogadásával/elküldésével a vásárló elektronikus szerződésben ad megbízást cégünk részére, hogy postai vagy futáros szállítást vegyünk igénybe és fizessünk ki a létrejött elektronikus szerződés/megrendelés teljesítéséhez.
A "Nem kereste", "Átvételt megtagadta" jelzésű, vagy többszöri sikertelen csomagátadási kísérlet, rosszul vagy hiányosan megadott szállítási adatok miatt "Kézbesíthetetlen" jelzéssel visszajött küldeményekre is szállítási díjköltségünk van.
Amennyiben a kézbesítés nem cégünk hibájából hiúsult meg, úgy a nekünk kárként okozott szállítási díjat a vásárlóra terheljük. A hátralék megfizetéséig a nevével/lakcímével/telefonos elérhetőségével érkezett további megrendelést nem áll módunkban teljesíteni.
A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, adott munkanapon beérkezett vásárlások általában következő 1-2 munkanapon kerülnek kiszállításra. Megrendelést csak akkor tudunk törölni a vásárló kérésére, ha annak a feldolgozása, számlázása, csomagolása még nem történt meg.
Megrendelést csak akkor tudunk törölni a vásárló kérésére, ha annak a feldolgozása, számlázása, csomagolása és a szállító cégek részére átadása még nem történt meg.
Elállási/Felmondási jog
2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül.
Ön a csomag átvételét követő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/Felmondási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. (A megtagadott csomagátvétel nem minősül az elállási jog gyakorlásának!)
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán a YiYa étrend-kiegészítő család Kft., 2440 Százhalombatta, Erőmű út 3.címre, vagy elektronikus úton küldött levél útján a rendeles(kukac)yiya.hu e-mail címre.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Ön köteles számunkra a terméket eredeti, sértetlen állapotában indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Utánvétes, vagy portós küldeményeket nem tudunk átvenni.
A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a terméket nem eredeti, bontatlan állapotában, a kifizetett árban foglaltak szerint küldi vissza (táplálék-kiegészítők esetében már akkor sem érvényesíthető az elállás joga, ha műanyag kupak biztonsági záró-szalagja sérült, vagy az akcióban, csomagban vásárolt árukat nem egyben, hanem csak részben küldi vissza.)
Az Elállás/Felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is.
A visszatérítés során az Önnel egyeztetett fizetési módot alkalmazzuk, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Panaszkezelés rendje
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. A felmerülő és jogosnak ítélt panaszokat, esetlegesen felmerülő hiányosságokat a lehető legrövidebb időn belül orvosolja és rendezze.
Amennyiben a Megrendelőnek valamilyen panasza van a rendeléssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát ügyfélszolgálati telefonszámunkon, a rendeles[kukac]yiya.hu e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Áruházunk a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja.
Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, a vállakozásunk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát elküldi a Megrendelőnek. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Vállalkozásunk a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek.
Írásban a panaszt a Megrendelő a rendeles[kukac]yiya.hu e-mail címen, illetve a YiYa étrend-kiegészítő család Kft., 2440 Százhalombatta, Erőmű út 3. postacímre megküldött postai levélküldemény formájában közölheti. Az áruház a vevői panaszt 30 napon belül megvizsgálja és annak eredményéről írásban tájékoztatja a Vevőt. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Amennyiben az Áruház és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Áruházzal való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Budapesti Békéltető Testület, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., Telefon: 06-1-488-2131)
- EU online vitarendezési platform
- Bírósági eljárás kezdeményezése
Adatvédelmi nyilatkozat
Webáruházunkban leadott megrendelésekre a - Jogi feltételek a távollévők között kötött szerződésekről (17/1999.) jogszabály érvényes.
Az európai uniós és a magyar jogszabályok is érvényesnek tekintik az online úton megkötött szerződéseket, így az ilyen módon megkötött szerződésekhez ugyanazok a jogi következmények fűződnek, mint a hagyományos módon (írásban vagy szóban) létrejött megállapodások esetén.
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Az adatbázist évente frissítjük, az inaktív regisztrációkat, a felhasználó minden adatával együtt töröljük! Adatai törlését bármikor kérheti tőlünk e-mailben a rendeles(kukac)yiya.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06-30-329-8929 (ügyfélszolgálat, munkanapokon 8-16:30 óra között elérhető) számon, vagy postai úton a YiYa étrend-kiegészítő család Kft., 2440 Százhalombatta, Erőmű út 3. címre küldött levélben.
A felhasználók adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében a megrendelt csomag kiszállításához, a vásárló választásának megfelelően postai, vagy futáros szállítási szolgáltatást kell igénybe vennünk. Ezeket a vásárlói adatokat a kiszállítást végző cégek semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, a későbbiekben saját célokra felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az Ön adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
A vásárlási szolgáltatásunk igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet www.yiya.hu-t tároló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.