Vásárlás menete, Szállítási információk

Útmutató a vásárláshoz: » a vásárlás lépései képekben vásárlás menete

  • 1. A "Termékek" vagy "Akciós csomagok" oldalon helyezzük a termékeket a kosárba
  • 2. Nyomjuk meg a “Rendeléshez” gombot
  • 3. Adjuk meg szállítási adatainkat
  • 4. Válasszuk ki, hogy utánvéttel, átutalással vagy bankkártyával kívánunk-e fizetni
  • 5. Ellenőrizzük adatainkat, és küldjük el a rendelést

Rendelés: A megrendelés elküldését követően ön automatikus visszaigazolást kap a megadott e-mail címre. A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, adott munkanapon beérkezett vásárlások általában a következő 2 munkanapon kerülnek kiszállításra. Értesítjük, ha kipostáztuk a csomagot, és jelezzük Önnek a kiszállítás napját. A futár SMS értesítést küld a kiszállítás reggelén.

A szállítási költségek az alábbi táblázatban vannak összefoglalva:

Rendelt mennyiség Szállítás           díja*           Szállítási díj kedvezmény
1 doboz 990 Ft
2-4 doboz 490 Ft -500 Ft
5 doboztól ingyenes -990 Ft

* Postai címre és csomagpontra a szállítási költségek megegyeznek!

informació

A kiszállítást a GLS futárcég végzi munkanapokon 8-17 óra között. A futárcég SMS üzenetben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idősávban (pl.: 8 – 11 óra között) és a futár telefonszámát, akivel ha szükséges, még egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban. A kiszállítás idősávját mi nem tudjuk előre meghatározni, ez a futár hatásköre. Ha Ön csak korlátozott időben elérhető, javasoljuk, válassza inkább a csomagpontra történő kiszállítást. (Amennyiben kéri, hogy a futár hívja is fel a kézbesítést megelőző 1 órán belül, kérjük, jelezze ezt a megjegyzés rovatban: "hívást is kérnék".)

Átvétel GLS csomagponton: ÚJDONSÁG! Mostmár 200 település több mint 600 csomagpontja közül választhat! Személyesen is átveheti csomagját az Önhöz legközelebb eső csomagponton. Kérjük ez esetben jelölje be a személyes átvétel opciót a lap alján, és válassza ki a kívánt csomagpontot. Adja meg pontos adatait, amelyek kizárólag a számlázáshoz lesznek felhasználva. Akár 4 átvevő személy is megadható a megjegyzésben. A csomag boltba érkezéséről SMS üzenetben értesítjük. A termékek átvételére 5 bolti nyitvatartási nap áll rendelkezésére. A rendelés összegét elővételben, vagy a boltban készpénzzel rendezheti. A szállítási díjat ez a kézbesítési forma nem módosítja. A csomagpontok részletes listáját a rendelési oldalon találja meg.

Átvétel GLS Automatából: A csomag GLS Automatába történő elhelyezésekor a címzett SMS-ben és/vagy emailen kap tájékoztatót a GLS Automata címéről, a csomagszámról és megkapja a felvételhez szükséges egyedi/egyszeri kódot. A csomagszám és a kód együttes birtokában tudja a címzett a GLS Automata ajtaját nyitni, csomagját felvenni. Utánvétes csomag esetén az utánvét megfizetése bankkártya terminálon keresztül lehetséges. Csak az utánvét összegének kifizetése esetén vehető fel a csomag. A sikeres csomagfelvételről és utánvét kifizetésről a címzett email visszaigazolást kap.

Fizetési módok:

» Fizetés utánvéttel: A vásárló az interneten keresztül leadott megrendelést a csomag kézhezvételekor, utánvéttel, a kézbesítőnek fizeti.

» Fizetés előre utalással: A rendelés összértékét (szállítási költséggel együtt) kérjük az alábbi számlaszámra utalja át banki átutalással. A közlemény rovatba kérjük írja be rendeléskor kapott kódját. Kérjük, hogy az átutalást a rendeléssel egy időben végezze el, mivel csak az átutalt összeg beérkezése után postázzuk Önnek a csomagot. Ha az összeg 3 munkap elteltével sem érkezik meg számlaszumkra, rendelését automatikus törölni fogjuk. Banki adatok: Dr. Beleznai Szabolcs, Érd, 10701513-67121560-51100005 (CIB Bank)

» Fizetés bankkártyával: A rendelés elküldése után rendszerünk átirányítja Önt a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a kártyaadatok megadásával indíthatja el a fizetési tranzakciót. A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

Pénzvisszafizetési garancia: Ha bármilyen okból termékeinkkel vagy az általunk nyújtott szolgáltatással nem elégedett, kérjük, juttassa vissza címünkre a termékeket - bontott vagy bontatlan állapotban -. Ez esetben mi már nem teszünk fel további kérdéseket, hanem automatikusan visszafizetjük Önnek a termékek árát. Számunkra nagyon fontos, hogy a kölcsönös bizalmon és megelégedésen alapuljon cégünk és vásárlóink kapcsolata. Ha ez azonban nem áll fenn, akkor mi is a rendeléstől való elállást tartjuk a jobb megoldásnak.

A garancia érvényesítéséhez a terméket erre a címre kérjük postai úton visszajuttatni: Dr. Beleznai Szabolcs E.V., 2030 Érd, Huba utca 45.

A számlaszámát kérjük, írja meg email címünkre: rendeles[kukac]yiya.hu, hogy a termék visszaérkezése után visszautalhassuk Önnek a vételárat. Köszönjük!

Törzsvásárlói akció: Rendszeres és hűseges vásárlóinknak szeretnénk kedvezni törzsvásárlói akciónkkal. Az akció minden internetes vásárlónkra vonatkozik, akinek rendeléseinek összértéke eléri a 40.000 Ft -ot. Emailben értesítjük Önt, ha törzsvásárlóvá vált, és az Ön nevére szóló személyes törzsvásárlói kuponkódot küldünk Önnek. A soron következő rendeléstől kezdve a kuponkód felhasználásával törzsvásárlóink állandó -10% árengedményben részesülnek termékeink árából, darabszámtól függetlenül, és -5% árkedvezményt kapnak akciós csomagjaink árából. A szállítási költségek változatlanok maradnak.