első lépés első lépés első lépés első lépés

Rendelés menete: A beérkezett rendeléseket 2 munkanapon belül kézbesíti ki Önnek futárcégünk. Kérjük, adja meg a szállítási és számlázási adatokat, és válassza ki a fizetés módját. Csomagpontba is kérheti a kiszállítást. A beérkező megrendelésről email-ben megerősítést küldünk. Értesítjük, ha kipostáztuk a csomagot, és jelezzük Önnek a kiszállítás napját. A futár SMS értesítést küld a kiszállítás reggelén.

rendelés

Bevásárlókosár

Szállítási költség (elővételben):
990,-
Kosárban levő cikkek száma: 0


Törzsvásárlói kód / Kuponkód:
Összesen: $0.0
Áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák

» Szállítási költségek - részletek

GLS szállítás

Rendelt mennyiség Szállítás           díja           Szállítási díj kedvezmény
1 doboz 990 Ft
2-4 doboz 490 Ft -500 Ft
5 doboztól ingyenes -990 Ft

A kiszállítást a GLS futárcég végzi munkanapokon 8-17 óra között. A futárcég SMS üzenetet küld a kézbesítés reggelén a kiszállítás várható időpontjáról egy 3 órás intervallumban (pl. 8 – 11 óra között). Az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát, akivel ha szükséges, még egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.
A kiszállítás idősávját mi nem tudjuk előre meghatározni, ez a futár hatásköre. Ha Ön csak korlátozott időben elérhető, javasoljuk, válassza inkább a csomagpontra történő kiszállítást. (Amennyiben kéri, hogy a futár telefonon hívja fel a kézbesítést megelőző 1 órán belül, kérjük, jelezze ezt felénk a megjegyzés rovatban.)

» Átvétel GLS csomagponton: Személyesen is átveheti csomagját az Önhöz legközelebb eső csomagponton (több, mint 500 GLS csomagpont 200 településen). Kérjük, ez esetben jelölje be a személyes átvétel opciót a lap alján, és válassza ki a kívánt csomagpontot. A csomag boltba érkezéséről értesíti Önt a futárcég. A termékek átvételére 5 bolti nyitvatartási nap áll rendelkezésére.

Megrendelés

Szállítás és számlázásSzállítási és számlázási adatok (* = kötelező)
 
Korábbi rendelések
 
 

Tisztelt Vásárlónk!
Ezen az oldalon vissza tudja keresni korábban leadott rendeléseit. Ellenőrizni tudja azt, hogy a törzsvásárlói státuszt mikor éri majd el. Ha Ön már törzsvásárlónk, akkor bejelentkezéskor törzsvásárlói kódja automatikusan aktiválódik. Kérem, írja be email címét, és adjon meg egy tetszőleges jelszót a regisztrációhoz. Ha esetleg elfelejtené a jelszót, bármikor újat igényelhet.
Megjegyzés: rendszerünkben csak a 2015 november 28-a után beérkező rendelések kereshetők vissza.

email:
 
jelszó:
 

Számlázási adatok

Szállítási adatok

Ha munkahelyi címre rendel, kérjük, a cím mellett zárójelben tüntesse fel cégének nevét is, hogy a futár könnyebben megtalálhassa Önt.
Példa: +36 201234567 Kérjük, mobilszámot adjon meg, hogy a futárcég a kézbesítés reggelén SMS-ben értesíthesse. Köszönjük!

Számlázási adatok

A számlázási adatokat más címre kérem.

Kérjük válassza ki a fizetés módját!

Fizetés utánvéttel

Fizetés előre utalással

Fizetés bankkártyával

bankkartyas fizetes

Személyes átvétel GLS CsomagPonton

GLS csomaagpont

» Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek, Adatvédelmi nyilatkozat

YiYa étrend-kiegészítő család Dr. Beleznai Szabolcs,
2030 Érd, Huba u. 45.
Adószám: 65755457-2-33
Banksz.: 10701513-67121560-51100005 (CIB Bank)
Tel: 06-70-321-8434
yiya rendelés email cím

Rendelés: A megrendelés elküldését követően ön automatikus visszaigazolást kap a megadott e-mail címre. Előfordulhat, hogy a regisztrációkor hibásan begépelt e-mail cím, vagy az Ön "spam" beállításai miatt nem érkezik meg az igazolás. A vásárló által rosszul megadott e-mail cím vagy a levelező fiókjában beállított "spam" szűrő működése okán elmaradó e-mail visszaigazolásért felelősséget nem tudunk vállalni!

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül. A megrendelés elfogadásával/elküldésével a vásárló elektronikus szerződésben ad megbízást cégünk részére, hogy postai vagy futáros szállítást vegyünk igénybe és fizessünk ki a létrejött elektronikus szerződés/megrendelés teljesítéséhez.

A "Nem kereste", "Átvételt megtagadta" jelzésű, vagy többszöri sikertelen csomagátadási kísérlet, rosszul vagy hiányosan megadott szállítási adatok miatt "Kézbesíthetetlen" jelzéssel visszajött küldeményekre is szállítási díjköltségünk van.

Amennyiben a kézbesítés nem cégünk hibájából hiúsult meg, úgy a nekünk kárként okozott szállítási díjat a vásárlóra terheljük. A hátralék megfizetéséig a nevével/lakcímével/telefonos elérhetőségével érkezett további megrendelést nem áll módunkban teljesíteni.

A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, adott munkanapon beérkezett vásárlások általában következő 1-2 munkanapon kerülnek kiszállításra. Megrendelést csak akkor tudunk törölni a vásárló kérésére, ha annak a feldolgozása, számlázása, csomagolása még nem történt meg.

Megrendelést csak akkor tudunk törölni a vásárló kérésére, ha annak a feldolgozása, számlázása, csomagolása és a szállító cégek részére átadása még nem történt meg.

Elállási/Felmondási jog

2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül.

Ön a csomag átvételét követő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/Felmondási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. (A megtagadott csomagátvétel nem minősül az elállási jog gyakorlásának!)

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán a Dr. Beleznai Szabolcs. 2030 Érd, Huba u. 45. címre, vagy elektronikus úton küldött levél útján a rendeles(kukac)yiya.hu e-mail címre.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ön köteles számunkra a terméket eredeti, sértetlen állapotában indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Utánvétes, vagy portós küldeményeket nem tudunk átvenni.

A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a terméket nem eredeti, bontatlan állapotában, a kifizetett árban foglaltak szerint küldi vissza (táplálék-kiegészítők esetében már akkor sem érvényesíthető az elállás joga, ha műanyag kupak biztonsági záró-szalagja sérült, vagy az akcióban, csomagban vásárolt árukat nem egyben, hanem csak részben küldi vissza.)

Az Elállás/Felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is.

A visszatérítés során az Önnel egyeztetett fizetési módot alkalmazzuk, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. A felmerülő és jogosnak ítélt panaszokat, esetlegesen felmerülő hiányosságokat a lehető legrövidebb időn belül orvosolja és rendezze.

Amennyiben a Megrendelőnek valamilyen panasza van a rendeléssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát ügyfélszolgálati telefonszámunkon (06-66-460-355, 06-70-321-8434), a rendeles[kukac]yiya.hu e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Áruházunk a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja.

Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, a vállakozásunk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát elküldi a Megrendelőnek. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Vállalkozásunk a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek.

Írásban a panaszt a Megrendelő a rendeles[kukac]yiya.hu e-mail címen, illetve a Dr. Beleznai Szabolcs, 2030 Érd, Huba u. 45. postacímre megküldött postai levélküldemény formájában közölheti. Az áruház a vevői panaszt 30 napon belül megvizsgálja és annak eredményéről írásban tájékoztatja a Vevőt. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Amennyiben az Áruház és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Áruházzal való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Budapesti Békéltető Testület, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., Telefon: 06-1-488-2131)

- EU online vitarendezési platform

- Bírósági eljárás kezdeményezése

Adatvédelmi nyilatkozat

Webáruházunkban leadott megrendelésekre a - Jogi feltételek a távollévők között kötött szerződésekről (17/1999.) jogszabály érvényes.

Az európai uniós és a magyar jogszabályok is érvényesnek tekintik az online úton megkötött szerződéseket, így az ilyen módon megkötött szerződésekhez ugyanazok a jogi következmények fűződnek, mint a hagyományos módon (írásban vagy szóban) létrejött megállapodások esetén.

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Az adatbázist évente frissítjük, az inaktív regisztrációkat, a felhasználó minden adatával együtt töröljük! Adatai törlését bármikor kérheti tőlünk e-mailben a rendeles(kukac)yiya.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06-66-460-355 számon, vagy postai úton a Dr. Beleznai Szabolcs. 2030 Érd, Huba u. 45. címre küldött levélben.

A felhasználók adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében a megrendelt csomag kiszállításához, a vásárló választásának megfelelően postai, vagy futáros szállítási szolgáltatást kell igénybe vennünk. Ezeket a vásárlói adatokat a kiszállítást végző cégek semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, a későbbiekben saját célokra felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az Ön adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

A vásárlási szolgáltatásunk igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet www.yiya.hu-t tároló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.